Membuat Penggunaan yang Koloidal Perak Generator

Membuat Penggunaan yang Koloidal Perak Generator

Pembuatan penggantungan perak koloid memerlukan peranti elektronik khas. Peranti ini dikenali sebagai penjana perak koloid.

Ini penjana asasnya menjalankan generasi elektrolitik zarah perak sub-mikroskopik. Ia mengambil masa elektrod perak berkualiti tinggi dan menenggelamkan mereka ke dalam air suling.

Bagaimana koloid perak penjana bekerja

Untuk dapat mencapai matlamat mereka penjana mendapatkan tenaga daripada sumber yang unik. Pada dasarnya arus terbentuk pada elektrod yang tenggelam di dalam air suling. Ia adalah ini semasa yang bertindak sebagai sumber tenaga untuk peranti.

Apabila memulakan proses ini, anda tidak akan diperlukan untuk menggunakan permulaan seperti garam. Ini adalah disebabkan oleh hakikat bahawa garam mempunyai struktur kimia yang berbeza yang mungkin bercanggah dengan proses dan akhirnya menyebabkan produk yang baik yang dikehendaki untuk diputarbelitkan. Inilah sebabnya mengapa anda tidak boleh menggunakan mereka.

Anda akan dapat untuk mencari nombor yang besar daripada jenis penjana koloid perak untuk dijual hari ini. Satu standard penjana colloidal silver yang baik harus dapat menghasilkan penyelesaian kuning dari 5 hingga 10 ppm. Ia juga akan dapat memberikan anda saiz zarah optimum 0,005-0,015 mikron.

Model penjana

Dari segi fungsi penjana koloid perak perdagangan mempunyai dua kaedah yang jelas yang digunakan untuk membuat bahan.

Penjana voltan malar adalah pertama yang dihasilkan. Ini penjana mempunyai julat voltan yang stabil antara 30-50 Watt. Apabila arus dialirkan melalui cecair ion perak secara automatik mendapat disinter dari elektrod dan dilepaskan ke dalam air suling.

Sebagai proses kerja-kerja yang lebih tinggi tahap kepekatan perak ion ia juga mengambil kesannya terhadap kekonduksian air yang naik juga.

Reaksi lain pucuk off proses ini iaitu kadar dipercepatkan di mana zarah perak mendapat diekstrak daripada elektrod. Ini penjana telah terbukti agak berkesan kecuali satu kelemahan yang besar yang mereka ada.

Itu adalah hakikat bahawa produk akhir berasal dari satu generasi secara tiba-tiba zarah perak besar yang tidak digalakkan untuk digunakan.

Jenis kedua penjana pergi di pasaran dengan nama penjana koloid semasa. Ini penjana telah dilengkapi dengan pengawal selia khas yang membolehkan voltan yang dikawal.

Ciri ini datang dalam sangat berguna kerana menggunakan pengawal selia membolehkan anda untuk mengekalkan betul-betul jenis kekuatan semasa yang anda perlukan. Keputusan akhir adalah generasi zarah perak beruniform kerana mereka adalah wajar.

Jenis-jenis generator juga terhad dalam beberapa cara. Ini adalah benar berkenaan dengan kuantiti colloidal silver yang anda boleh membuat menggunakannya. Jika anda melebihi 15ppm maka anda akan mendapati ia menjadi amat sukar untuk mendapatkan bahan yang dikehendaki.

Walau bagaimanapun terdapat beberapa model yang lebih baik daripada mesin ini boleh didapati untuk membeli bahawa rumah penjana automatik. Alat seperti dikurniakan dengan terbina dalam motor yang menyimpan semua zarah perak dalam gerakan dan dengan itu menghalang penumpuan.

Dalam usaha untuk membuat pengeluaran colloidal silver mungkin pada penjana khas rumah tertentu telah dibangunkan. Ini mudah untuk beroperasi kit boleh dibeli dari pasaran pada harga yang sangat rendah sekitar dua puluh lima tanda dolar.

Mesin ini boleh membuktikan untuk menjadi agak satu pelaburan yang berbaloi kerana mereka menjanjikan pulangan yang besar kepada pelaburan yang minimum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar