Terapi Alternatif Masalah Mental

Terapi Alternatif Masalah Mental

Terapi Alternatif untuk Autisme

Laman ini direka untuk membantu anda melakukan penyelidikan penemuan bantuan dan penyelesaian yang meningkatkan gejala autisme. Anda boleh menggunakan halaman rujukan ini untuk mencari lebih banyak dan pelbagai terapi yang telah membantu orang lain. Produk baru dan teori-teori yang muncul sepanjang masa.

Terdapat banyak terapi yang berbeza yang telah membantu ramai orang dengan "masalah mental", dari ADD / ADHD / Autisme kepada kemurungan, dan juga skizofrenia. Beberapa (seperti EEG Biofeedback (aka Neurofeedback (NFB)) atau End Point Titration (EPT) atau Hyperbaric (tangki oksigen), dan lain-lain, yang kini mempunyai silih murah tidak termasuk. Google ini "nama-nama" jika maklumat yang dikehendaki pada mereka.

1. terbaru dan pastinya yang paling murah "latihan otak" kaedah adalah Latihan Neuroliminal (NT) sistem. Ini kini telah ditunjukkan untuk menjadi alternatif yang sangat baik dan murah untuk kedua-dua Neurofeedback (NFB) latihan yang sangat mahal, dan oksigen HYPERBARIC. Keputusan yang hampir sama dengan Neurofeedback (kedua-dua EEG dan HEG BF). Untuk sebahagian kecil daripada kos mereka, ia menawarkan alternatif yang berpatutan dan jauh lebih baik untuk Ritalin dan dadah berbahaya yang lain untuk keluarga berpendapatan pertengahan dan rendah yang tidak mampu Neurofeedback atau Hyperbaric. Kedua-dua NFB dan kerja NT untuk menghapuskan alergen memberi kesan menyebabkan masalah mental semua jenis.

2. Alergen hampir sentiasa sebahagian daripada semua "masalah otak", Ada cara yang mudah dan percuma (kecuali untuk beberapa kerja detektif) untuk mengesan mereka. Walaupun anda menggunakan Perjanjian Baru atau Latihan NFB, ini adalah idea yang baik!

3. Untuk MASUKKAN untuk kontinum Autisme (serta kemurungan dan skizofrenia), ada kemungkinan yang baik bahawa merkuri digunakan dalam bayi atau kanak-kanak vaksin (atau mineral toksik yang lain) boleh menjadi masalah asas yang sebenar. Bahan toksin mineral MESTI terkelat daripada badan. Terdapat pelbagai kaedah lama dan baru untuk melakukan ini:

a. Vitamin C dalam dos yang besar: ini mempunyai dua kelebihan; ia agak murah, dan ia baik untuk kesihatan secara keseluruhan. Dalam amalan bekas saya, saya menggunakannya dengan kejayaan yang cemerlang dalam kes-kes skizofrenia banyak. Secara umum, ia adalah sangat selamat, kecuali jika pesakit mempunyai alahan terhadap jagung (tidak bahawa yang luar biasa). Bagi kanak-kanak yang lebih kecil, saya akan mengesyorkan 1 gram (1000 mg) pada setiap waktu makan setiap £ 40 setiap kanak-kanak. Terlebih dos hanya menyebabkan cirit-birit, dan ia mungkin perlu untuk bekerja sehingga jumlah ini jika berlaku apa-apa. Jika alahan jagung disyaki, kemudian gunakan kalsium askorbat, sama ada dalam serbuk atau bentuk pil. Saya beli yang paling murah asid askorbik dari Cosco, tetapi isteri saya (dengan alahan jagung) perlu menggunakan askorbat Kalsium.

b. Menyuntik chelating kimia: A terapi di mana ubat chelating (EDTA) disuntik ke dalam vena untuk satu jam atau lebih di pejabat klinik. Ini juga agak mahal. Tidak digalakkan.

c. Zeolite dalam bentuk cecair: Satu kaedah baru yang diambil oleh mulut (dan agak mahal). Ini sebenarnya satu bentuk lava batu yang sangat berliang, dan keliangan ini menarik logam berat (raksa, plumbum, tembaga, dan lain-lain) mengikat kepadanya, dan membawa ia keluar melalui laluan air kencing / buah pinggang. Laporan yang sangat baik, tetapi ia dipasarkan oleh sejenis skim MultiLevelMarketing (MLM) yang menjadikan ia lebih mahal. Harga runcit asas adalah kira-kira $ 50, tetapi jika anda menjadi pengedar, harga turun kepada $ 33 atau lebih. Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut dengan Googling "zeolite".

d. Tambahan Glutathione: Ada (baru kepada saya) tambahan yang direka khusus untuk meningkatkan tahap Glutathione dalam badan. Glutathione adalah gabungan semulajadi asid amino yang merupakan anti oxident-kuat dengan beberapa ciri-ciri lain yang menarik:
Ia merupakan sebahagian utama sistem imun sering diabaikan oleh saintis. Glutathione menyahtoksin badan dengan mengambil racun, termasuk merkuri dan mineral toksik lain keluar. (Sama seperti chelation, tetapi kebanyakan toksin lain dan juga mineral.) Ia tidak diserap dengan baik apabila diambil sebagai makanan tambahan terus. Ini penting kerana terdapat banyak makanan tambahan yang mengandungi glutathione yang tidak secara amnya berkesan.

Tahap yang rendah glutathione terdapat dalam semua kanak-kanak autistik, dan juga banyak orang yang sakit atau toksik lain. Tahap-tahap rendah tidak membenarkan perkumuhan juga. Ini menjelaskan mengapa rambut, darah, air kencing dan ujian merkuri (dan mineral lain) tidak menunjukkan dengan tepat apa yang disimpan di dalam badan.

Harga program tambahan - $ 85 untuk bekalan 28 hari. Sekali lagi tidak murah, tetapi ini seolah-olah menjadi bernilai harga jika anda mampu.

4. Ada sebuah syarikat yang menyokong khas "Badan Ekologi Diet", Kejayaan telah mempunyai baik dengan autisme dan hampir semua isu-isu kesihatan yang lain. Ia merangkumi pelbagai produk yang direka untuk membuat berkesan kerja-kerja badan manusia yang lebih baik dan lebih cekap. Ia termasuk beberapa probiotik yang sangat baik dan juga orang lain yang membantu menghilangkan yis penumbuhan yg terlalu cepat & "Sindrom Gut bocor". Sekali lagi, tidak murah, tetapi berbaloi, jika ia adalah berpatutan untuk keluarga anda.

5. Apa yang enzim pencernaan mempunyai kaitan dengan ADD / ADHD dan autisme? A "bocor" sindrom usus "menghasilkan lebih alahan / kepekaan, dan enzim dengan makanan memecahkan makanan yang lebih baik mengurangkan keperluan untuk" usus bocor ". Ini telah membantu ramai ADD / ADHD serta orang autistik.

a. Terdapat papan buletin yang ditaja oleh Kirkman Labs yang mempunyai satu forum mengenai enzim pencernaan khas. Sertai di: enzymesandautism-subscribe@yahoogroups.com.

b. Satu lagi syarikat yang mempunyai garis yang sangat baik enzim ialah New Beginnings. Selain daripada enzim, mereka mempunyai banyak Gluten / Casein Percuma Tambahan pemakanan, dan "sumber disucikan" kolesterol (lihat di bawah).

6. Pada sidang Orlando baru-baru ini, saya juga tahu bahawa banyak autistik mempunyai kolesterol yang rendah, dan menambahkan dengan dua kuning telur sehari boleh meningkatkan banyak gejala. Ini sudah tentu mudah dan murah untuk mencuba. Jika orang yang mempunyai alahan kepada telur (tidak jarang) maka "suci" kolesterol boleh diperoleh daripada pembekal Beginnings Baru di atas yang bukan alahan.

7. Bagi autistik (dan ADD / ADHD) kanak-kanak, terdapat banyak bukti bahawa diet gluten percuma dan tenusu percuma boleh membantu dengan ketara. PMTK Google untuk maklumat lanjut. (The Diet Caveman di atas termasuk dan lebih banyak lagi daripada makanan biasa alahan. Cuba selama seminggu atau lebih, kemudian beralih kepada PMTK.)

8. Kajian terbaru juga menunjukkan bahawa suplemen minyak ikan boleh secara mendadak meningkatkan set ADD-Autisme masalah. Saya menggunakan minyak ikan salmon dari Health kami Co-op. Ini berdasarkan kedai makanan kesihatan web adalah salah satu yang terbaik untuk kedua-dua kualiti dan harga. (Saya mempunyai sebarang kepentingan kewangan dalam syarikat ini atau Solgar, tetapi saya membeli beberapa makanan tambahan dari mereka.)

9. Ada terapi ubat-ubatan yang dipanggil LDN (Rendah Dos naltrexone). Walaupun ia adalah dadah, ia seolah-olah bahawa dalam dos yang rendah, ia boleh mengurangkan penyakit banyak problemse.org Beberapa hasil baik untuk autistik telah dilaporkan. (tanda-tanda) dalam autisme, HIV / Aids, kanser, dan lain-lain

10. Satu lagi baru pemakanan "terapi" terdiri daripada glyconutrients tambahan. Sebuah syarikat yang dikenali sebagai Mannotech adalah pemasaran ini dengan MLM (yang saya benci), dan mereka nampaknya telah membantu dengan beberapa gejala ADD-Autisme. Untuk maklumat lanjut mengenai glyconutrients - yang didapati nutrien penting baru - lihat kedua-dua Mannotech dan glyconutrients dengan Googling mereka.

11. Terdapat juga teknik terapi dipanggil EFT (Kebebasan Teknik emosi) yang juga telah menunjukkan hasil yang baik dengan ADD / ADHD, kemurungan, dan lain-lain ini telah meletakkan bersama-sama oleh Gary Craig.

12. Ada yang mempunyai keputusan yang baik dengan (Teknik Nambudripad Alahan Penghapusan) NAET. Walau bagaimanapun, keputusan yang bercampur-campur, dan Dr Nambudripad telah berpuas hati dengan ramai pengamal yang tidak mengikuti teknik dia berhati-hati.

13. Ada sistem yang sama untuk NAET dipanggil Bioset. Ada sebuah buku "Makanan Alahan Penyembuhan" oleh Dr. Ellen Cutler, yang menerangkan menggunakan Bioset untuk menghapuskan alahan. Ini juga boleh dilakukan di rumah sebagai buku yang menerangkan "Cara". Semak perpustakaan tempatan anda dan melihat jika mereka boleh memesan untuk anda, atau anda mungkin boleh mendapatkannya dari Amazon.com. Google Bioset.

14. Jangan lupa cara yang sangat penting untuk meningkatkan semua "penyakit" mental. Membantu untuk menyelesaikan "sindrom usus bocor" oleh membersihkan usus dan dengan menambahkan dengan regimen vitamin / mineral yang baik. Ini perlu dijadikan sebagai langkah pertama.

15. Akhir sekali, salah satu yang tertua, paling murah & berkesan "ubat" semua - magnesium! Ia telah dikenali selama bertahun-tahun sebagai "kimia menenangkan". Dalam budaya kita kita jarang mendapat cukup dan kekurangan ini boleh memburukkan lagi banyak masalah mental. Ia adalah selamat seolah-olah anda berlebihan, seperti vitamin C, anda hanya mendapat cirit-birit !. Susu Magnesia dan Epsom Garam (Magnesium Sulfat) adalah dua produk yang baik sangat lama yang sering diabaikan hari ini. Untuk autistik dan ADHD kanak-kanak khususnya, cuba mandi menggunakan Garam Epsom. Ia banyak anak-anak dan orang dewasa membantu. Saya lebih suka Magnesium Citrate setiap hari untuk kegunaan tambahan. Saya dapat ini dari Kesihatan Co-op dinyatakan di atas.

Terdapat juga banyak maklumat percuma di "drbate.com" laman web saya, dan anda boleh mendapatkan salinan percuma buku penuh "Revolusi Kesihatan" dengan mendaftar untuk newsletter percuma saya pada itu halaman rumah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar