Buang Ketuat - Adakah Anda Cuba Minyak Tea Tree sebagai kaedah alternatif?

Buang Ketuat - Adakah Anda Cuba Minyak Tea Tree sebagai kaedah alternatif?

Untuk mengeluarkan ketuat dengan cara pembedahan boleh menyebabkan kesakitan dan parut - ini adalah mengapa banyak orang tidak mahu mencuba jenis ini rawatan ketuat dan oleh itu melihat kepada lebih ubat kaunter atau ubat semula jadi. Antara kaunter rawatan boleh menghasilkan kesan sampingan dan ia adalah bijak untuk menyemak dengan ahli farmasi anda untuk menentukan sama ada ubat-ubatan lain yang anda ambil akan menyebabkan apa-apa isu-isu kesihatan apabila digabungkan dengan rawatan penyingkiran ketuat. Sebaliknya, ubat semula jadi menghasilkan kesan sampingan hanya dalam kes-kes yang sangat terpencil.

Sejak kebelakangan ini, ia telah menjadi diketahui bahawa minyak pokok teh telah digunakan dengan kejayaan dalam rawatan untuk membuang ketuat. Oleh kerana ini adalah mudah didapati dan kini menjadi pilihan yang popular untuk orang yang lebih selesa menggunakan ubat semula jadi untuk semua jenis masalah kesihatan. Penyingkiran ketuat dengan kaedah ini merupakan satu pilihan rawatan yang boleh didapati secara meluas.

Terdapat pelbagai jenis rawatan semula jadi untuk ketuat dan lain-lain seperti luka-luka yang serupa. Walau bagaimanapun, sesetengah daripadanya, seperti asid salisilik atau pita saluran, tidak sesuai untuk semua keadaan contohnya. ketuat kemaluan. Di mana ketuat adalah jelas dalam kawasan kemaluan pilihan yang terbaik adalah untuk mencuba penyingkiran dengan minyak pokok teh. Untuk mendapatkan hasil yang terbaik berkesan apabila membuang ketuat, adalah penting untuk terus menggunakan minyak setiap hari. Satu penurunan kecil adalah mencukupi. Kawasan yang terlibat hendaklah ditutup. Anda tidak akan melihat hasil dalam sekelip mata, pada hakikatnya, ia mungkin mengambil masa beberapa minggu untuk membersihkan menggunakan terapi ini, tetapi penggunaan yang berterusan akan menjadikan ia satu alternatif yang boleh dilaksanakan. Menurut orang yang telah menggunakan prosedur ini, ketuat mula menjadi kurang kelihatan selepas menggunakan rawatan selama 2 atau 3 kali.

Keputusan ini, bagaimanapun, berbeza dari seorang ke seorang yang lain. Ia telah mendapati bahawa minyak pokok teh tidak mengandungi sebarang toksin serius dan orang juga menggunakan bahan ini untuk merawat ulser mulut juga. Ia juga telah digunakan untuk mengubati jerawat.


Penafian: Artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja.
Maklumat dalam artikel ini bukanlah pengganti untuk nasihat perubatan tertentu.
Adalah disyorkan anda mendapatkan seorang doktor untuk nasihat perubatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar