BodyTalk - pelengkap Atau Standalone Sistem Penjagaan Kesihatan

BodyTalk - pelengkap Atau Standalone Sistem Penjagaan Kesihatan

BodyTalk sebenarnya jatuh ke dalam kategori Perubatan Tenaga dan tidak semua invasif atau preskriptif. A Pengamal BodyTalk tidak melakukan apa-apa prosedur invasif dan tidak diagnosis tidak menetapkan apa-apa. Ini menjadikan BodyTalk sistem penjagaan kesihatan yang sangat baik yang boleh digunakan secara bersendirian atau ia berfungsi dengan baik sebagai sistem penjagaan kesihatan pelengkap juga.

BodyTalk adalah sesuai apabila digunakan secara berdiri sendiri apabila satu asasnya sihat tetapi hanya mahu mengekalkan dan meningkatkan kesihatan secara keseluruhan dan keseimbangan pelbagai aspek diri sendiri; fizikal, mental, emosi dan / atau rohani. BodyTalk adalah besar dalam membantu satu keseimbangan pengalaman tekanan harian biasa dan ketidakselesaan. Dengan menggunakan BodyTalk secara tetap satu mendapati bahawa secara umumnya satu menyembuhkan lebih cepat dan lebih mudah.

BodyTalk juga sangat berguna dalam keadaan di mana seseorang itu sudah menerima lain-lain rawatan berdasarkan fizikal; sama ada alternatif atau tradisional. Kerana BodyTalk berfungsi pada tahap yang bertenaga dan tidak invasif, hanya ada dua kemungkinan hasil dari rawatan.

Kebanyakan orang mendapati bahawa mereka mendapat manfaat daripada sesi BodyTalk dan biasanya berasa lebih baik kerana telah mempunyai satu. Kerana BodyTalk tidak sama sekali invasif, jika sesi itu didapati tidak berkesan, maka orang itu hanya mengalami sebarang perubahan dari setelah mempunyai sesi.

Selama bertahun-tahun ia seolah-olah bahawa salah terpaksa membuat pilihan antara rawatan perubatan alternatif atau tradisional. Semakin banyak, bagaimanapun, orang yang mengambil rawatan yang terbaik daripada kedua-dua disiplin dan menggunakan mereka untuk seorang individu. Ada yang mencari tempat yang doktor dari kedua-dua disiplin bekerja bersama-sama, dan beberapa doktor sendiri telah mengkaji kedua-dua disiplin dan kemudian mereka memilih rawatan yang sesuai atau gabungan rawatan dari kedua-dua disiplin.

BodyTalk berkesan sama ada digunakan secara berdiri sendiri, atau apabila digunakan dalam kombinasi dengan disiplin penyembuhan lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar