Lupakan Lif Kasut - Kurangkan Lif Kasut dan menjadi lebih tinggi Now!

Lupakan Lif Kasut - Kurangkan Lif Kasut dan menjadi lebih tinggi Now!

Adakah anda benar-benar mahu memakai kasut mengangkat sepanjang hayat anda? Atau ingin kamu ingin mengetahui bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semulajadi? Adakah anda bimbang tentang ketinggian anak anda akan membesar menjadi? Walaupun fakta bahawa banyak aspek menjejaskan bagaimana tinggi anda, terutama gen anda, anda masih boleh menjadi lebih tinggi sekarang.

Jika anda tidak pernah tahu ini, ia adalah mungkin untuk sesiapa sahaja untuk meningkatkan secara semulajadi ketinggian mereka oleh sekurang-kurangnya dua inci (kira-kira lima sentimeter), dan dengan lebih dedikasi, sehingga 4 inci (kira-kira sepuluh sentimeter). Dan tugas-tugas yang diperlukan tidak sukar sama ada. Bahagian yang paling sukar adalah untuk menjaga diri anda bermotivasi, bersemangat dan berdedikasi untuk melengkapkan program pertumbuhan ketinggian. Jika kita berusaha dalam anda boleh kehilangan lif kasut dan secara semula jadi lebih tinggi.

Untuk memulakan anda akan memberi tumpuan terutamanya kepada tulang - terutamanya di bahagian belakang dan kaki anda. Bahagian-bahagian tertentu tulang-tulang ini boleh dipanjangkan dengan mudah melalui postur dan senaman regangan, membantu untuk meningkatkan ketinggian.

Set pertama tulang anda perlu bekerja, berada di dalam tulang belakang anda. Di-antara tulang-tulang ini (atau vertebra) adalah cakera rawan yang lembut yang boleh dipanjangkan untuk membantu anda mendapatkan beberapa inci tinggi. Bekerja di belakang anda adalah lebih baik daripada bergantung pada lif kasut yang sebenarnya boleh menyebabkan masalah belakang.

Cara lain untuk membesar adalah bekerja untuk memperbaiki postur anda apabila berdiri atau duduk. Dan apabila anda tidur, anda perlu cuba berbaring dengan tulang belakang anda lurus dan belakang rata, membolehkan tulang belakang anda untuk nyahmampat dan menjadi lebih panjang dan kuat.

Bahagian-bahagian lain badan anda untuk memberi tumpuan kepada yang kaki anda, khususnya tulang kering dan paha yang boleh menghulurkan anda. Jika anda tidak menyedari ini, terdapat jurang antara tulang-tulang ini. Dan dengan latihan-latihan secara kasarnya 60 minit sehari selama 7 hari seminggu, anda berkesan boleh memanjangkan tulang yang agak cepat dan kehilangan lif kasut selama-lamanya.

Mengambil nasihat ini kepada jantung adalah permulaan yang baik untuk anda untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Setelah anda mempunyai tenaga, semangat, motivasi dan dedikasi, anda boleh mencapai ketinggian ideal anda dalam masa beberapa bulan dan tidak pernah bergantung kepada lif kasut lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar